گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل شیائومی Mi Max 2

رنگ : طلایی، مشکی، نقره ایی
حافظه داخلی: /64/32/128 گیگابایت
RAM: چهارگیگابایت
نوع باتری: 5300 mAh
پردازنده:  Octa-core 2.0 GHz
سایز صفحه نمایش: 6.44 اینچ

معرفی گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

امروزه طرفداران گوشی های دارای نمایشگر بزرگ روز به روز در حال افزایش است شرکت های سازنده با افزایش اندازه نمایشگرها سعی بر افزایش فروش خود دارند، گوشی شیامی می مکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه می توان به این نکته اشاره کرد که آوردن کلمه max در مدل گوشی بیانگر صفحه نمایش بزرگ موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 است این ویژگی گردش در محیط اینترنتی را لذت بخش می کند.

این گوشی چینی با نمایشگر بزرگ به همراه عملکرد سخت افزاری بالا و یک باتری پر توان توانسته است که نظر کاربران را به خود جلب می کند.

 گوشی موبایل می مکس از شرکت شیائومی با زاویه دید مناسب و وضوح تصویر بالا از کیفیت تصویر نسبتا خوبی برخوردار است.

معرفی گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Mi Max 2

فبلت شیائومی می مکس 2 با ابعاد 7.6*88.7*174.1 میلی‌ متر حدود 203 گرم وزن دارد که از فلز ساخته شده است حقیقتا کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد.

شرکت شیائومی برای انتن دهی بهتر از دو قطعه پلاستیکی در بالا و پایین این گوشی بهره برده است.

در قاب پشت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 یک دوربین همراه با فلش دوگانه و سنسور اثر انگشت قرار دارد. علاوه بر آن دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی جای دارد.

همچنین چهار گوشه بدنه این غول چینی با لبه های گرد و منحنی طراحی شده که زیبایی دوچندانی به آن داده است و شما می توانید می مکس 2 را به راحتی در دست گرفته و نگران لیز خوردن آن نباشید.

شرکت شیائومی در ساخت این محصول حاشیه سیاه رنگ دور صفحه نمایش را نسبت به مدل می مکس کاهش داده است که خود موجب نمای زیبا و جذابی شده است.

از دیگر مشخصات ظاهری گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2 می توان گفت که کلید های کنترلی در زیر نمایشگر هستند و طراح این کالا سعی بر این داشته که از تمام فضا برای نمایش محتویات استفاده کند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Mi Max 2

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی Mi Max 2

اگر بخواهیم کیفیت تصویر آن را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم گفت گوشی موبایل Mi Max 2 دارای یک نمایشگر 6.44 اینچی به همراه رزولوشن 1920*1080 پیکسل که تصاویری شفاف نشان خواهد داد.

تکنولوژی نمایشگر شیائومی LCD IPS است اگر چه کیفیت نمایشگر در رده گوشی مدل بالا نیست اما برای این بازه قیمتی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

 نمایشگر این فبلت برای فعالیت های مختلف از جمله بازی کردن، نوشتن پیام و وب گردی بسیار مناسب است.

کیفیت دوربین در گوشی های هوشمند شیائومی همواره مورد بحث است دوربین 12 مگاپیکسلی که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 2160 پیکسل را دارد از کیفیت نسبتا مطلوبی برخوردار است.

همچنینX Mi Max 2 از یک دوربین جلوی 5 MP به عنوان دوربین سلفی بهره می برد که توانای ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و با سرعت 30 فریم را خواهد داشت.

از سایر ویژگی های آن می توان به دوربین های مادون قرمز IR اشاره کرد. این دوربین های مادون قرمز امنیت دستگاه را به شکل قابل توجه ایی بالا می برد.

سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس Geo-Tagging، قابلیت فوکوس، قابلیت تشخیص چهره Face Detection، قابلیت عکاسی پانوراما وHDR را دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی Mi Max 2

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Mi Max 2

شرکت سازنده برای پاسخ به نیاز های کاربران از پردازنده مرکزی هشت‌‌ هسته‌ای‌ با سرعت 2.0 استفاده کرده است که برنامه مورد نیاز کاربر را به راحتی و بدون توقف اجرا می کند.

علاوه بر ان حافظه این گوشی موبایل اندرویدی در سه نسخه 64،128و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شده است و کاربران در صورت نیاز می توانند با نصب کارت sd حافظه آن را تا 256 گیگابایت بیفزایند.

شرکت سازنده Xiaomi Mi Max 2 در معرفی این محصول اعلام کرده است که این گوشی موبایل برای کسانی که نیاز به دسترسی 2 سیم کارت داشته باشند مناسب است.

از دیگر اتصالات و درگاه های ارتباطی آن می توان به GPS، رادیو و microUSB 2.0 اشاره کرد.

شیائومی از پردازنده گرافیکی Adreno 506 در گوشی های خود بهره برده است که کاربر در اجرای برنامه های خود هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Max 2 از اندروید 7.1.1 و رابط کاربری MIUI 8.5 پشتیبانی می کند این رابط یک رابط قدرتمند و با کارایی بالا است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Mi Max 2

قابیلت های گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 از باتری 5300 میلی امپر لیتیوم یونی بهره برده است که یک باتری بی نهایت ارزشمند و پر قدرت است.

بنابراین کاربران  نباید دیگر نگران دیدن فیلم و بازی های خود باشند زیرا این محصول از شرکت شیائومی در صورت شارژ بودن صد در صد باتری تا 18 ساعت پخش فیلم و یا 57 ساعت مکالمه را پاسخگوست.

در قلب این موبایل پردازنده از تراشه Qualcomm MSM8953 بهره برده است. این تراشه از لحاظ راندمان و بهینه سازی باتری به مراتب از تراشه های با کیفیت شرکت سازنده محسوب می شود.

قابیلت های گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2

در انتها به سیستم عامل این موبایل اشاره خواهیم داشت که مجهز به اندروید نوقا 7.1.1 می باشد.

از مهمترین ویژگی های گوشی می مکس 2 می توان به طراحی بسیار عالی، کیفیت خوب بدنه، باتری بزرگ، رزولوشن مناسب، حافظه 4 گیگابایتی اشاره کرد.

در یک کلام می توان گفت، هر چند Xiaomi Mi Max 2  از گوشی های قدرتمند محسوب نمی شود، اما برای کارهایی نظیر وب گردی، استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مناسب می باشد و کاملا نیاز شما را بر طرف می کند.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی